Politica de Retur

Dreptul la retur au exclusiv Clienții persoane fizice, ce dețin calitatea de consumatori, în sensul legii. În cazul în care Clientul dorește din orice motiv returnarea Produselor standard, este necesară informarea Vânzătorului prin transmiterea unui email la adresa de email: contact@kraftisimo.ro, prin care se solicită returul produselor. În acest email este necesar a se specifica numărul comenzii, numele clientului, Produsele returnate, cantitatea, contul bancare în care se dorește returnarea contravalorii produselor si motivul returului. 

Dreptul de retur poate fi exercitat într-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul Primirii Produselor standard. 

În vederea restituirii Costurilor de Achiziție, Clientul are obligația să trimită înapoi Produsele comandate, prin orice mijloc de livrare care permite primirea bunurilor de către Vânzător fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat Vânzătorul de decizia de retur. 

Indiferent de modalitatea de transport aleasă de Client, costurile de transport aferente returului Produselor vor fi suportat de Client.

La retur Clientul are obligația să se asigure că Produsele returnate sunt în starea în care le-a primit, fără urme de folosință sau deteriorare, în ambalajul original și cu toate etichetele atașate și sunt împachetate corespunzător pentru transportul în siguranță. 

În cazul în care după primirea de către Vânzător a Produselor returnate se constată că acestea au fost deteriorate sau purtate, ori că nu sunt returnate în ambalajul original, cu etichetele inițiale atașate, acesta are dreptul să considere că returul nu se poate realiza, situație în care Costurile de achiziție nu vor fi restituite sau, după caz, înlocuirea fără costuri nu poate fi realizată. Despre o astfel de situație Clientul va fi informat în cel mai scurt timp prin e-mail, urmând ca la solicitarea sa Produsele returnate să-i fie restituite, sub condiția avansării costurilor aferente de transport.

În cazul în care decizia de retur este motivată de orice motiv de neconformitate a Produselor, prevederile legale privind garanția legală devin aplicabile.

Restituirea Costurilor de achiziție

Costurile de achiziție vor fi restituite Clientului în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul informării Vânzătorului despre decizia de retur, cu excepția costurilor suplimentare determinate, după caz, de alegerea de către Client a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător. 

Restituirea banilor poate fi amânată până la data la care Vânzătorul primește înapoi Produsele pentru care se face returul sau până la momentul la care Clientul face dovada că a trimis înapoi Produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. 

Restituirea banilor se va face în același mod în care a fost făcută plata. În cazul în care Clientul dorește ca restituirea să se facă într-o altă manieră, orice costuri suplimentare generate de modalitatea de restituire aleasă sunt în sarcina sa. Atragem atenția că restituirea banilor nu se poate face în beneficiul unei alte persoane decât cea care a făcut plata inițială.

Înlocuirea Produselor

Vânzătorul publică pe platformă informații cu mărimile disponibile ale Produselor.

În cazul în care decizia de retur este motivată de nepotrivirea mărimii Produselor standard comandate, la solicitarea Clientului Vânzătorul poate proceda la înlocuirea acestora. Dacă Părțile nu convin altfel, situația va fi tratată însă ca una de Retur urmată de o Comandă nou, regulile aferente acestor operațiuni urmând a fi aplicate, în condițiile Termenilor. 

Ai nevoie de alte informatii?
Completeaza formularul de mai jos, iar noi vom reveni cu un raspuns cat de repede posibil.
Acest site este protejat de reCAPTCHA si se aplica Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile Google.