Intrebari Frecvente
Fiecare produs are in pagina sa un tabel al marimilor si indicatiile oferite de catre producator in vederea alegerii marimii potrivite.
In cazul in care marimea sau varianta de produs dorita este afisata pe site-ul nostru si afiseaza statusul "In stoc", atunci produsul este disponibil si poate fi comandat. Daca un produs are statusul "Disponibil la precomanda", fara statusul "In stoc", atunci produsul este disponibil la precomanda. In cazul in care nu este mentionat in mod explicit la produs timpul de livrare, te rugam sa ne trimite un email la office@ricamo.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Dupa ce vizitezi pagina unui produs, vei avea disponibile optiunile de personalizare disponibile acelui produs, precum si campuri deschise se observatii sau incarcare de fisiere tip media. Fiecare optiune de personalizare aleasa va modifica pretul produsului, astfel incat vei stii costul final. Te rugam sa bifezi toate optiunile si sa adaugi toate observatiile sau fisierele tip media necesare, dupa care poti adauga produsul in si apoi sa finalizezi comanda ta. Dupa plasarea acestei comenzii, echipa noastra te va contacta in maxim 24 ore lucratoare pentru a clarifica orice eventuale detalii necesare personalizarii.
Da! Dupa ce vizitezi pagina unui produs, vei putea sa il adaugi in cosul tau, in variantele dorite (ex. marime, culoare), iar apoi sa finalizezi comanda ta. Daca in comanda ta nu primim nicio selectie sau informatie de personalizare, vom sti ca nu doresti personalizarea lui. Daca intampini dificultati, nu ezita sa ne contactezi telefonic iar noi te vom asista si vom plasa comanda pentru tine.
Daca produsele exista in magazin, ele pot fi comandate fara exceptie. In cazul in care un produs nu exista momentan in stoc, perioada de livrare poate dura in functie de disponibilitatea sa in stocul partenerilor. In orice caz, pentru cazuri exceptionale de termen de livrare, noi te vom contacta dupa plasarea comenzi pentru a-ti transmite termenul de livrare.
Poti alege intre mai multe metode de plata, precum plata ramburs la livrarea comenzii (aceasta optiune nu este disponibila pentru produsele personalizate la cererea clientului), transfer bancar sau plata securizata online cu cardul tau. Urmeaza pasii din Checkout si iti va fi foarte usor sa alegi metoda preferata de plata.
Pentru produsele din stoc, toate comenzile primite pana la orele 13:00 sunt pregatite si livrate in termenul mentionat in pagina fiecarui produs.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Daca dupa livrare realizezi ca produsele comandate prezinta deteriorari sau defectiuni tehnice, ne poti contacta telefonic sau prin e-mail pentru a solicita returul sau catre noi si vom analiza situatia comenzii tale. Pentru produsele care nu au fost personalizate, ai dreptul legal de a returna produsul catre noi timp de 14 zile, desi suntem convinsi ca nu va fi cazul. Ne poti contacta telefonic in timpul orelor de munca daca doresti mai multe detalii.
Pentru produsele personalizate la cererea clientului (produsele care necesita un procedeu extra de imprimare/ brodare/ gravare) timpul de livrare aproximativ este intotdeauna confirmat doar dupa furnizarea de catre client a tuturor detaliilor necesare pentru intocmirea ofertei finale. Echipa noastra va realiza o analiza a complexitatii, volumului de produse si servicii comandate, ulterior va transmite clientului oferta finala unde vor fi incluse detalii precum: termen de livrare, costuri, si alte detalii tehnice.