Politica de Livrare
LIVRAREA. DURATA ȘI MODALITĂȚI
Accesul geografic la produse
Vânzătorul oferă spre vânzare Serviciile și Produsele pe teritoriul României. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze o Comandă a cărei destinație de Livrare prezintă inconveniente de orice fel superioare beneficiilor executării Comenzii. Dreptul de apreciere absolut asupra unor atare situații aparține în mod exclusiv și necenzurabil Vânzătorului și se poate manifesta prin refuzul Acceptării Comenzii
Termenul de livrare
Termenul estimat de livrare pentru Produsele standard va fi afișat pe Platformă, în secțiunea aferentă fiecărui Produs. Vânzătorul recomandă Clienților ca înaintea plasării unei Comenzi să verifice Termenul estimat de livrare astfel publicat.
Termenul estimat de livrare pentru Produsele personalizate va fi confirmat prin email sau telefonic de către Vânzător Clientului ulterior plasării comenzii.
Transferul proprietății asupra Produselor se consideră realizat la data Predării Produselor de către furnizorul serviciilor de curierat/transport către Client, sub rezerva plății integrale de către acesta a Costurilor de achiziție, sau după caz, la plata integrală de către Client a Costurilor de achiziție.
În cazul în care Livrarea Produselor de către Vânzător întârzie cu mai mult de 5 zile peste durata Termenului estimat de livrare, Clientul are dreptul de a opta între acordarea unui termen suplimentar de Livrare în favoarea Vânzătorului și anularea comenzii. În acest caz de anulare a comenzii, Vânzătorul va restitui Clientului costurile de achiziție a Produselor.
Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă/Ofertă și va livra Produsele care îndeplinesc cerințele și specificațiile Clientului, urmând a răspunde pentru livrarea conformă în condițiile Termenilor.
Primirea Produselor de către Client
Data primirii produselor de către Client este condiționată de termenele de livrare asumate de furnizorul de servicii de curierat/transportator, în funcție de politica sa, de contextul profesional și de destinație. Sub rezerva respectării obligațiilor asumate conform Termenilor, Vânzătorul nu este răspunzător de durata în care sunt primite Produsele de către Client.
Modalitățile de livrare a produselor utilizate de Vânzător sunt afișate pe Platformă. Vânzătorul își rezervă dreptul să elimine sau să adauge modalități de livrare, în funcție de relațiile sale cu furnizorii de servicii de curierat/transport.
În cazul în care Clientul optează pentru o altă modalitate de livrare decât cele utilizate de Vânzător, acesta poate fi obligat la suportarea costului total sau, după caz, suplimentar presupus de aceasta.
Refuzul Clientului de a accepta Primirea
În cazul în care Produsele sunt returnate de transportator/curier pentru motive legate de imposibilitate de livrare (adresă incorectă, destinatar inexistent, refuzul destinatarului de a prelua coletul, omisiunea destinatarului de a ridica coletul de la locația indicată de transportator/curier, neplata de către Client a taxelor vamale și/ sau a altor taxe naționale, după caz și/sau alte motive similare în efect), Vânzătorul este îndreptățit să considere comanda anulată.
În ipoteza unei comenzi ce vizează Produse Standard, Vânzătorul are dreptul să reintre în posesia acestora și are obligația de a restitui Clientului Cheltuielile de achiziție a Produselor din care va deduce costurile de transport plătite de Vânzător transportatorului/curierului pentru restituirea Produselor (dacă este cazul), precum și o penalitate de 30% din costurile de achiziție, cu titlu de clauză penală pentru neîndeplinirea de către Client a obligației de preluare a Produselor, în contextul în care nu a existat o solicitare de anulare a comenzi sau retur a Produselor standard. Penalitatea nu se aplică în cazul anulării exprese a comenzii de către Client ulterior expedierii Produselor standard de către Vânzător, situație în care devin aplicabile prevederile privind Anularea comenzii de produse standard.
În ipoteza unei comenzi de Servicii (Produse personalizate), acestea vor reveni la Vânzător, Clientul fiind în drept să intre în posesia lor oricând cu notificarea prealabilă a Vânzătorului și cu plata costurilor de transport suportate de Vânzător pentru restituirea Produselor de către transportator/curier.
Într-un asemenea caz, costurile de intrare în posesie vor fi suportate de Client.
La expirarea a 3 luni de la refuzul Clientului de a accepta Primirea, dreptul acestuia la dobândirea Produselor personalizate încetează.